رنگ پیشنهادی برای اتاق پذیرایی

رنگ پیشنهادی برای اتاق پذیرایی

رنگ پیشنهادی برای اتاق پذیرایی ؛ 30 مدل رنگ آمیزی پذیرایی: رنگ پیشنهادی شما برای اتاق نشیمن یا پذیرایی چیست؟ یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر خانه‌ای بدون تردید اتاق پذیرایی آن است. عموماً از اتاق پذیرایی برای نشست‌ها و مهمانی‌های رسمی استفاده می‌شود و به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است. از همین رو دکوراسیون و رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی بحث امروز است. با ما همراه با 30 رنگ پیشنهادی برای اتاق پذیرایی خودتون همراه باشید.

 

30 رنگ پیشنهادی برای اتاق پذیرایی

رنگ آمیزی اتاق پذیرایی در نوع خود بسیار متفاوت ‌تر از رنگ‌آمیزی سایر اتاق‌ها است و از همین رو توجه به رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی در چیدمان اتاق تأثیر بسزایی دارد. به عنوان مثال اگر شما فضا را به رنگ تیره طراحی و رنگ‌آمیزی کنید، به راحتی می‌توانید از مبلمان رنگ روشن بهره بگیرد و بالعکس. از سوی دیگر شما می‌توانید با ترکیب کردن رنگ‌ها و کاغذدیواری‌های رنگی به این مهم دست پیدا کنید. ایده پردازی پیرامون رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی امری سلیقه‌ای است. شما به راحتی با توجه به نوع چیدمان و سبکی که از بین انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی خانه انتخاب کرده‌اید، می‌توانید این رنگ‌آمیزی را انتخاب کرده و تغییر دهید. در مقاله پیش رو ما سعی داریم چند مدل جدید و شیک رنگ‌آمیزی را با شما به تماشا بپردازیم تا ایده پردازی‌های بیشتری به ذهن شما نیز خطور کرده و بهترین نوع رنگ آمیزی را برای اتاق پذیرایی خود انتخاب کنید. در مطالب قبلی به بررسی رنگ‌های مناسب اتاق نشیمن پرداخته بودیم و در این مطلب نیز 30 مدل جدید رنگ پیشنهادی برای اتاق پذیرایی را برایتان آماده کرده‌ایم:

 

رنگ آمیزی اتاق پذیرایی با تناژ سبز آبی بسیار روشن در طراحی داخلی

شما با استفاده از ترکیب رنگ‌ها می‌توانید به یک هارمونی رنگ مطلوب دست پیدا کنید. به عنوان مثال چیزی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، یک رنگ ترکیبی با تناژ سبز، آبی و فیروزه‌ای است. این ترکیب رنگ ‌بر روی دیوارها سبب شده رنگ‌آمیزی محیط با تناژ رنگی روشن دیزاین شده باشد. از همین رو استفاده از مبلمان رنگ تیره همانند رنگ قهوه‌ای مبلی که در عکس مشاهده می‌شود، مانعی ندارد. شما به راحتی با ترکیب رنگ صورتی و قهوه‌ای با رنگ موجود در فضا می‌توانید یک سبک متفاوت و زیبا را طراحی و ایجاد کنید.

 

دیزاین خانه با رنگ طوسی

رنگ طوسی یکی از پر طرفدارترین رنگ ها به خصوص در دکوراسیون های به سبک مدرن و مینیمال می باشد. رنگ طوسی از دسته رنگ های خنثی است که می توانید در ترکیب با رنگ های مختلف آن را به کار ببرید. بسیاری بخاطر علاقه به دکوراسیون خنثی، رنگ طوسی را با ترکیب رنگ های ملایم به کار می برند. اما برخی برای این که این تعادل را رعایت کنند در کنار رنگ های طوسی و خاکستری رنگ های شاد و پر انرژی را به کار می برند. برخی اعتقاد دارند که رنگ هایی با تناژ طوسی، خسته کننده و کسالت آور است اما با دقت در جزئیات و برخی تغییرات می توانید محیط را از یکنواختی خارج کنید. مثلا استفاده از اکسسوری های جذاب ، استفاده از دیگر رنگ های شاد و … از مواردی است که می توان در این نوع دکوراسیون به کار برد.

یکی دیگر از پیشنهادات ما در این مقاله آموزش معماری برای استفاده از رنگ طوسی، دکوراسیون مونوکروم است. در این نوع از دکوراسیون از یک رنگ در طیف های مختلف استفاده می شود. در این نوع دکوراسیون هارمونی جذاب رنگی ای ایجاد می شود.

 

رنگ پیشنهادی برای اتاق پذیرایی

پیشنهاد ما: دیوار شاخص در دوراسیون داخلی

رنگ خانه به سبز آبی دوست داشتنی

سبز‌آبی بدون شک یکی از دوست داشتنی‌ترین و بهترین رنگ های ممکن برای پذیرایی خانه و دیوارهای اتاق به شمار می‌رود. این رنگ خوشگل که هیچ گاه از مد نمی‌افتد، تناژهای مختلفی از روشن تا تیره دارد که از ترکیب های مختلف سبز و آبی بوجود می‌آید. در ادامه می‌توانید تصاویری از این رنگ زیبا که به عنوان رنگ دیوار اتاق پذیرایی از آن‌ها استفاده شده را مشاهده کنید و از آن‌ها برای اتاق پذیرایی خود نیز ایده بگیرید.

Image result for پذیرایی با طراحی مدرن

 

رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی با صورتی کم‌ رنگ

یکی دیگر از رنگ‌هایی که در رده رنگ‌های پرطرفدار برای اتاق پذیرایی و نشیمن قرار دارد، رنگ صورتی است؛ رنگی که شاید یکی از رنگ‌های مناسب اتاق خواب دخترانه باشد، اما با کمی تغییر در آن می‌توانید آن را به عنوان رنگ مناسب اتاق پذیرایی نیز به کار ببرید. شما با ترکیب رنگ کرم و صورتی می‌توانید به یک صورتی روشن و ملایم دست پیدا کنید. این رنگ‌آمیزی ترکیبی با تناژ رنگی سفید را به راحتی برای شما فراهم می‌کند؛ یعنی شما می‌توانید از طراحی که در اتاق‌های پذیرایی با رنگ سفید بهره می‌بردید، در این سبک رنگ‌آمیزی نیز استفاده کنید. همان طور که مشاهده می‌کنید ترکیب رنگ تیره و روشن در این ایده پردازی به خوبی مشهود است. استفاده از مبل‌های با رنگ تیره هیچ مانعی برای شما ایجاد نمی‌کند.

پیشنهاد ما : دوره طراحی داخلی

Image result for پذیرایی با طراحی مدرن

 

رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی با رنگ نارنجی

یکی دیگر از رنگ‌هایی که شما می‌توانید از آن در رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی استفاده کنید، رنگ نارنجی است. همان طور که در تصویر می‌بینید، برای اینکه رنگ نارنجی چشم شما را به خود خیره نگه ندارد و تناژ این رنگ در محیط حاکم نباشد، از مبلمان رنگ روشن در آن استفاده شده است. شما به راحتی می‌توانید از مبل‌های بارنگ صدفی، سفید و یا همانند تصویر گل‌دار سبز آبی استفاده کنید. در این رنگ‌آمیزی توصیه می‌شود از چیدمان‌های بارنگ جیغ خودداری شود. رنگ‌های با تناژ آرام و روشن به چیدمان شما بسیار کمک می‌کند. در این نوع چیدمان و دکوراسیون، ست کردن کوسن با مبلمان منزل را نیز فراموش نکنید.

 

ترکیب نارنجی با سفید در رنگ دیوار پذیرایی

استفاده از نارنجی به عنوان تک رنگ خانه و اتاق پذیرایی شاید با سلیقه بسیاری از افراد متناسب نباشد و یا ممکن است که افراد به رنگ نارنچی به عنوان یکی از رنگ های مناسب دیوارهای خانه علاقمند باشند که فضایی شاد را برای آن‌ها بوجود آورد، ولی در عین حال دوست داشته باشند که از دو رنگ در خانه خود استفاده کنند. در این صورت می‌توانید از ترکیب رنگ نارنجی و سفید در دیوارهای پذیرایی استفاده کرده و از آن لذت ببرید. نمونه‌ای از این نوع رنگ آمزیی خانه را می‌توانید در عکس زیر مشاهده کنید:

و یا حتی می‌توانید خلاقیت بیشتری در استفاده از رنگ‌های مختلف در اتاق‌ها به خرج داده و از ترکیب سه رنگ مکمل هم در رنگ آمیزی پذیرایی و نشیمن استفاده کنید. به تصویر اتاق نارنجی رنگ شیک و زیبای زیر توجه کنید؛ تعادلی مثال زدنی در استفاده از سه رنگ نارنجی، سفید و خاکستری تیره در عکس این اتاق رنگ آمیزی شده مشهود است.

 

رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی با رنگ آجری

یکی دیگر از رنگ‌های پیشنهادی برای اتاق پذیرایی، استفاده از رنگ‌های آجری است. این سبک رنگ‌آمیزی شما را برای داشتن یک محیط گرم و دل‌نشین یاری می‌کند. بدون تردید بهترین گزینه برای دیزاین اتاق پذیرایی با استفاده از این رنگ ترکیب سنتی است. شما با استفاده از یک چیدمان سنتی با تناژ رنگی ساده و سفید می‌توانید این اتاق پذیرایی را به خوبی طراحی کرده و یک اتاق نشیمن ایرانی سنتی زیبا داشته باشید .

Image result for پذیرایی با طراحی مدرن

 

رنگ یاسی و اتاق پذیرایی مدرن

برای اینکه مطابق با صنعت مد پیش بروید، ما به شما استفاده از رنگ‌های با تناژ بنفش را پیشنهاد می‌کنیم؛ رنگی که به عنوان رنگ سال ۲۰۱۸ و ۱۳۹۷ نیز معرفی شده است. همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، استفاده از رنگی روشن‌تر از بنفش با هارمونی رنگ یاسی شما را به این مهم بسیار نزدیک می‌کند. شما به راحتی می‌توانید با استفاده از مبل‌های رنگ تیره و یا رنگ شاد این دکوراسیون زیبا را فراهم کنید. استفاده از پرده‌ای سفید سبب می‌شود رنگ یاسی بیش از حد در محیط حاکم نباشد و چشم شما در بلند مدت از این رنگ خسته نشود. استفاده از قاب عکس‌های روی دیوار مانع از زننده بودن رنگ در فضا شده است.

 

رنگ نارنجی روشن

رنگ نارنجی روشن نیز رنگ بعدی پیشنهاد ما برای اتاق پذیرایی خانه‌های شما است. برای رسیدن به رنگ نارنجی روشن در اتاق پذیرایی خود می‌توانید از ترکیب رنگ نارنجی و کرم بهره بگیرید. این رنگ‌آمیزی یک محیط گرم و صمیمی را برای شما به همراه دارد. از همین رو با استفاده از مبلمان رنگ روشن می‌توانید این روح سرزندگی را در محیط دنبال کنید. بدون تردید بهترین گزینه انتخابی برای رنگ‌آمیزی منزل با شروع فصل بهار استفاده از این تناژ رنگی است. یکی از رنگ‌های که در فصل شکوفه زدن درختان به خوبی مشاهده می‌شود، این سبک رنگ‌آمیزی است. با دیزاین کردن فضا با استفاده از رنگ‌های سبز، صورتی و آبی همانند تصویر می‌توانید یک ایده پردازی ایده ال در منزل و اتاق پذیرایی خود داشته باشید. موقع رنگآمیزی خانه خود، فراموش نکنید که حال و هوای بهاری را نیز میهمان خانه خود کنید.

دیدگاه‌ها ۱
ارسال دیدگاه جدید