مبلمان صورتی در دکوراسیون داخلی

مبلمان صورتی در دکوراسیون داخلی
در این پست می‌خوانید:

مبلمان صورتی در دکوراسیون داخلی : رنگ صورتی یکی از ملیح ترین و دلنشین ترین رنگ ها در دنیای رنگ ها است. ممکن است رنگ صورتی به نظر آقایان رنگ سنگین و شیکی به نظر نیاید و در وهله اول به عنوان یک تصمیم مشترک بین خانم و آقا برای دکوراسیون خانه شان با چالش روبرو شوند. با این حال رنگ صورتی دارای مزایای بسیاری است که طبیعتا هر فردی را وسوسه می کند که در دکوراسیون خانه اش استفاده کند.

حداقل برای یک فضای کوچک خانه که ارزشش را بی شک دارد. این میان عاشقان و هواداران رنگ صورتی کم نیستند که دوست دارند رنگ صورتی را اختصاصا برای مبلمان منزل انتخاب کنند. در ادامه مقاله ی آموزش معماری همراه ما باشید تا درباره مبلمان صورتی رنگ در دکوراسیون داخلی خانه بیشتر آشنا شوید.

[lwptoc]

مبلمان صورتی در دکوراسیون داخلی

شاید شما هم ترکیب چشم نوازی از مبلمان صورتی در دکوراسیون داخلی را دیده باشید. رنگ صورتی در تناژهای مختلف موجود است که بسته به سلیقه شما می تواند با دیگر ترکیبات دکوراسیون جذابی را به وجود آورد. اما برای اینکه از انتخاب رنگ صورتی در دکوراسیون منزل، اتاق و … پشیمان نشوید بهتر است که از طیف های روشن و ملایم آن استفاده کنید.

در کنار رنگ صورتی میتوانید رنگ هایی مثل طوسی، سفید، طلایی و … را به کار ببرید. استفاده از رنگی مانند صورتی در دکوراسیون اتاق خواب دختران بسیار محبوب است و جزو رنگ های آرام بخش محسوب می شود. برای رعایت هارمونی رنگ ها با رنگ صورتی، مکمل های روشن و ملایم را به کار ببرید. اما اگر نمی خواهید که فضای شما تنها طیفی از رنگ صورتی را در خود جای دهد، می توانید برخی از اکسسوری ها مانند: گلدان، تابلو، کوسن و … را از این رنگ انتخاب کنید.

مبلمان صورتی در دکوراسیون داخلی

کاربرد رنگ صورتی در فضای داخلی خانه

رنگ صورتی با تنوع بسیار بالا و تنالیته های مختلفی که دارد بیشتر از آن چه که بتوانید تصور کنید قابل استفاده در نقاط مختلف خانه و دکوراسیون منزل است. می توانید برای کوچک ترین اتاق منزل از صورتی کم رنگ با طرح هایی از گل رز و برای بزرگترین و نورگیر ترین اتاق منزل از صورتی پر رنگ استفاده کنید. فراموش نکنید که اگر از رنگ صورتی به درستی استفاده کنید هرگز پشیمان نخواهید شد.

 

ترکیب رنگی مبل صورتی در خانه

مبلمان صورتی متوسط در دکوراسیون خانه

این دکوراسیون مربوط به فردی است که بی شک جز عاشقان رنگ صورتی شناخته می شود. رنگ طلایی را با مبلمان صورتی ست کرده است. برای دیوار هم رنگ صورتی ملایم در نظر گرفته است.

 

مبلمان صورتی ملایم در دکوراسیون

در این دکوراسیون می بینید که از طیف رنگی زرد خردلی برای کوسن ها استفاده شده است. انتخاب این رنگ به دلیل هماهنگی با رنگ چوب میز جلو مبلی در نظر گرفته شده است. باز هم طیف رنگی صورتی در کنار رنگ زرد و سرخابی تیره قرار گرفته است و ترکیب رنگی جذابی را ایجاد کرده است.

 

مبلمان سرخابی در دکوراسیون

در این نمونه دکوراسیون داخلی شما انواع طیف های رنگی که می تواند با رنگ سرخابی مبلمان ست شود را یک جا می بینید. می توانید برای دکوراسیون خانه تان از این رنگ ها الهام بگیرید. مجموعه دیگری از طیف های رنگی متفاوت از صورتی برای علاقمندان به دکوراسیون صورتی در منزل را در این عکس مشاهده می کنید. توجه کنید که قالیچه بدون طرح انتخاب شده است. چرا که مبلمان طرح دار به اندازه کافی فضا را پر کرده است.

مبلمان صورتی در دکوراسیون داخلی

پیشنهاد ما: مشاهده ی دوره ی طراحی داخلی

مبلمان صورتی و طوسی

برای آن دسته که مبلمان صورتی ملایم را انتخاب کرده اند. رنگ طوسی برای هماهنگی و ترکیب در دکوراسیون خانه انتخاب خوبی می باشد. اگر دوست دارید کمی بیشتر فضای شما رسمی باشد و از حالت صرفا ملیح دخترانه خارج شود می توانید رنگ طوسی تیره انتخاب کنید.

 

مبلمان صورتی و رنگ آبی

ست شدن رنگ آبی و صورتی یکی دیگر از ترکیب های رنگی جالب برا هر دو رنگ می باشد. قالیچه سرخابی رنگ حد واصل این دو رنگ نیز زیرکانه انتخاب شده است.

 

با مبلمان صورتی خاص باشید

اگر در مورد استفاده از مبلمان صورتی شک دارید ، اما از آن هم با اطمینان نمی توانید بگذرید. می توانید رنگ صورتی را برای مبلمان به صورت تاکیدی به کار ببرید.

 

استفاده از کاغذ دیواری در کنار مبلمان صورتی

به فکر خرید کاغذ دیواری افتاده اید و هنوز رنگ منتخب خود را پیدا نکرده اید؟ از نظر ما انتخاب شما برای کاغذ دیواری در کنار مبلمان صورتی رنگ های ملایم است. مگر آن که فضای داخلی بزرگی در اختیار دارید و بخواهید جلوه اشرافی تری به منزل خود بدهید. کاغذ دیواری طوسی ، آبی روشن و طیف رنگی لیمویی فضای شاداب و ملیحی به فضای خانه شما می دهد. کلا شما می توانید طیف های رنگی پاستلی را در اجرای ساختمان خود به کار ببرید.

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید