طراحی داخلی ساختمان + ( بازسازی خانه )

طراحی داخلی ساختمان + ( بازسازی خانه )
در این پست می‌خوانید:

بازسازی خانه های قدیمی چیست؟

در وهله اول آموزش معماری باید گفت که خانه های قدیمی به درجات مختلفی می‌توانند به تعمیر نیاز داشته باشند که در این خصوص دو اصطلاح بازسازی و نوسازی مطرح خواهد شد. طراحی داخلی ساختمان در واقع شامل کارهای سطحی مانند رنگ آمیزی می‌شود ولی بازسازی شامل عملیات‌های عمیق‌تر مانند تعمیر و تعویض لوله کشی‌ها و جا به جایی دیوارها می‌شود. در خصوص خانه های قدیمی و ویلایی عمدتاً به بازسازی روی می‌آورند تا بهترین شرایط زندگی در آن‌ ها را فراهم کنند.

[lwptoc]

انواع بازسازی خانه های قدیمی

  1.  باز سازی سبکی
  2.  باز سازی حفاظتی

طراحی داخلی ساختمان

پیشنهاد ما: سریال بکوب و بساز 4

 

طراحی داخلی ساختمان + ( بازسازی خانه )

یکی از گزینه هایی که هر شخصی برای نو کردن و ایجاد تغییرات در ملک خود به سراغ آن می رود، بازسازی است. هر ملکی با هرکاربری پس از گذشت چندین سال از عمرش، طبیعتا از کیفیتش کاسته می شود. بنابراین می توان با استفاده از بازسازی، کیفیت بنا را بالا برد. بازسازی بسته به بودجه شما می تواند محدود تر باشد و یا اینکه در مقیاس بزرگتری انجام شود.

طراحی داخلی ساختمان

در طراحی داخلی که یکی از شاخه های مهم معماری محسوب می شود، به طراحی و ساخت فضای داخلی می پردازد. فرایند ساخت فضای داخلی در یک محیط را میتوان با توجه به کاربری آن بهتر خلق کرد. بنابراین با طراحی داخلی می توانیم به فضاها معنا دهیم. هدف از طراحی داخلی ساخت فضایی است که پاسخگوی نیازهای ما باشد و فضایی بهینه برای زندگی، کار و … افراد باشد.طراحی داخلی به معنی زیبایی ظاهری نیست و بیش تر بر بهینه بودن و کاربری بودن فضا تاکید دارد.

 

طراحی داخلی ساختمان

 

این پروژه درباره بازسازی یک خانه ویلایی در کشور ایتالیا است ، که با توجه به توضیحات بازسازی در بالا ، این پروژه را شرح میدهد.

  • شرح متن ارائه شده توسط معماران که در آن پروژه بودند ارائه شده است.
  • کاینوا یکی از شهر باستانی اتروسک است که در نزدیکی شهر فعلی مرزابوتو قرار داشت.
  • Ca ’اشاره ای به ( توپونیم ها ی معمولی ) خانه های کشاورزی کوهستانی است که در آن شهر وجود دارد که به اصطلاح ca می گویند.
  • اینوا یک کلمه زبان اینویتی است که به معنی “جوهر همه چیز” است ، این یک مفهوم معنوی است که همه موجودات را متحد می کند و این اصل هماهنگی و متصل بودن در بین افراد زنده است.
  • شکل آوایی اصطلاح Inuit ، آرم مزرعه است.

 

دکوراسیون داخلی

بنای جدید حجمی از سنگ و چوب است که ریشه در کوهی دارد ، که با آن یک کل را تشکیل می دهد. یک جسم منزوی ( گوشه گیری ) که بیانگر رابطه شدیدی با انرژی اولیه و زمین شناسی منظره کوهستانی است. زیبایی و ابهت منظره ای که پروژه در آن قرار داده شده است ، به یک رویکرد ظریف و دقیق احتیاج دارد ، ساختمان جدید باید خود را به عنوان یک شی ( less ) بی انتها ، یکی از عناصر منظره طبیعی نشان می داد.

دکوراسیون اتاق خواب

خانه و فضای کاری دو نفره هنری Panem et Circences ، حاصل از تخریب و بازسازی خانه کشاورز قدیمی ، در دو سطح توسعه می یابد ، طبقه همکف برای تقویت این پیوند ساختمان / طبیعت تا حدی در زمین تعبیه شده است.
پیوندی که با نزدیک کردن خط نگاه به زمین ، درک داخلی / خارجی را تغییر می دهد.

 

 

دیوار سنگی جدید در طبقه همکف که در تصویر بالا میبینید (بازسازی شده در رد پای دیوار قدیمی) ، عنصر اتصال بین خانه جدید و انبار بازسازی شده.
بخش جدید ، با ساختار در پانل های X-LAM ، فقط در طبقه اول مشرف به جبهه اصلی است و با ظرافت خود را در یک منظره کاملاً محکم فرو می برد.
این پوشش از چوب سوخته است ، یک تکنیک قدیمی که ما در تصویر می بینیم اما در مکان های بسیار دور در سراسر جهان ، یک روش غیرقابل تفکیک با قلمرو اما در همه جا پیش بینی شده ، یک زبان مشترک فراگیر و مورد استقبال.

 

طراحی داخلی ساختمان
از نظر داخلی ، دیالکتیک بین سطوح “سخت” ( بتن قسمت زیرزمین محل زندگی ، موزاییک حمام ها ) و سطوح “نرم” ( چوب صنوبر که به عنوان کف و پوشش استفاده می شود ) ، ضرورت و ریاضت مکان را به یاد می آورد. هر عنصر برای پاسخگویی به نیازی که صادقانه خود را از طریق انتخاب مادی خود تقبیح می کند ، بهینه شده است.

تصاویری از طراحی داخلی این پروژه

توزیع داخلی که با خواندن مکان و خصوصیات ذاتی آن دیکته می شود ، ما را مجبور می کند تا از پتانسیل موجود نهایت استفاده را ببریم. اتاق های سرویس دهی همه در جبهه شمالی واقع شده و دارای پنجره های کوچک هستند در حالی که در جنوب منطقه نشیمن / آشپزخانه در طبقه همکف و اتاق خواب ها در طبقه فوقانی دهانه های بزرگی دارند. دهانه های طبقه همکف به راحتی با برآمدگی طبقه اول محافظت می شوند در حالی که اتاق های خواب به سیستم محافظ مجهز هستند. این دهانه ها علاوه بر به حداکثر رساندن انرژی در فصول سرد و جلوگیری از تابش مستقیم هوا در گرم ، منظره ای نفس گیر از دره را ارائه می دهد.

 

تصاویری از طراحی داخلی این پروژه

کل خانه با یک پوشش الیاف چوبی بسیار ضخیم عایق بندی شده است که به ما امکان می دهد فقط از سیستم هوا استفاده کنیم که بیشتر از پانل های فتوولتائیک واقع در سقف انبار استفاده می شود تا تأثیر بصری آن را کاهش دهد. آب باران در مخازن جمع آوری شده و برای آبیاری مزارع مجدداً مورد استفاده قرار می گیرد در حالی که کارخانه تصفیه شامل یک گیاه پالایی است که به لطف دو حوضچه مجاور خانه کار می کند.

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید