محرک فن آوری طراحی داخلی : ایستلیک استودیو

محرک فن آوری طراحی داخلی  : ایستلیک استودیو
در این پست می‌خوانید:

در چند دهه گذشته ، معماری و طراحی داخلی تغییر چشمگیری در روند کار تجربه کرده است که متخصصان آن را استاندارد می دانند.

تهیه پیش نویس مدت هاست که از بین رفته است. برای بسیاری از آنها نوستالژیک است و بسیاری دیگر از نیروهایی که برای ابزارهای تهیه دیجیتال استفاده می کنند ، استقبال می کنند. برخی حتی با BIM این روند را ادامه می دهند و فرآیند کسب و کار خود را به موفقیت پایدار می رسانند.

ایستلاک استودیو یک شرکت طراحی داخلی و معماری مستقر در شیکاگو است که 33 سال از فعالیت آن می گذرد.

آنها در زمینه طراحی دفتر شرکتی ، تولید فضاهای کاری پیشرفته برای مشتریان خود تخصص دارند. مدیر ارشد کریستینا براون می گوید Eastlake ( ایستلاک )همیشه تحت تأثیر ظهور فناوری بوده است – وی گفت: “ما واقعاً یکی از اولین شرکتهای معماری بودیم که از کامپیوتر استفاده می کردیم.” ، یک نشریه مورد احترام برای کاربران Mac.

جلد مجله ابتدای سفر آنها با فناوری طراحی بود ، اما ظاهر نشان می دهد که ایستلایک همیشه چشم به راه است – به دنبال راه هایی برای بهتر شدن خود ، فضاهایی که تولید می کنند و از همه مهمتر مشتریانی که خدمت می کنند ،طراحی عالی ابتدا به معنی مشتری است .

استودیو ایستلاک با افتخار فلسفه راهنمای خود را در وب سایت خود بیان می کند: “ایجاد مکان های عالی برای کار ، بازی و زندگی”. با این حال ، طراحی این مکانهای عالی شامل درک معنای واقعی “عالی” برای مشتری است ، زیرا “همه بسیار متفاوت هستند” ، براون می گوید؛ از نظر او ، آسان است که ببینیم چگونه طرحی که مشتری را تحت تأثیر قرار می دهد ، علامت دیگری را کاملاً از دست می دهد. “هیچ وقت یک راه حل کامل برای همه وجود ندارد. ما می خواهیم این مدل را برای مشتریان خود مجسم کنیم ، و من فکر می کنم کسانی که با ما کار کرده اند این را می بینند و از آن بسیار استقبال می کنند. ”

 

چگونه می توان این مانترا اولین مشتری را در آغوش گرفت؟ براون می گوید: “با پرسیدن هرچه بیشتر سوال.” “هر چقدر که عجیب و غریب یا ساده باشد ، بسیاری از چیزهای جالب می توانند از آن بیرون بیایند.

ما سعی می کنیم این کار را انجام دهیم ، در مقابل فشار دادن برنامه خود ، افکار ، ایده های خودمان هستیم. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که به مشتریان خود در مورد آنچه فکر می کنیم و آنچه می دانیم مشاوره دهیم. ”

 

در بسیاری از پروژه های ایستلایک تقریباً شش ماه ، زمان چرخش وجود دارد ؛ زمانی که شما برای انجام یک پروژه هر کاری را انجام می دهید یک پنجره فوق العاده کوچک است. این موضوع اهمیت ویژه ای به گفتگوهای Eastlake با مشتری می گذارد – آنها باید کاملاً خواسته های مشتری را درک کنند ، زیرا زمان زیادی برای تجدید نظر وجود ندارد.

 

براون توضیح می دهد: “ما ابتدا دوست داریم به خود و آنچه در آن فضا می خواهیم نگاه کنیم.” “کارمندان ما چه می خواهند و چه چیزی باعث عملکرد بهتر ما در محیط می شود. “ما فضای بیرونی می خواهیم ، تا آنجا که ممکن است نور می خواهیم ، و می خواهیم مردم احساس کنند که آنها گزینه های مختلفی از محل کار خود را دارند ، خواه یک کافه باشد ، یک فضای سر به زیر ، یک اتاق کنفرانس ، فضاهای با تکنولوژی بالا ، فضاهای با تکنولوژی پایین ، همه اینهاست.

” ایستلاک با استفاده از یک خط مبنا آماده انجام کارهایی است که بهترین کار را می کنند

براون می گوید ایستلاک با یک برنامه CAD خیلی زود شروع کرد که به گفته وی “توسط چند پسر در یک گاراژ رانده شده است.” این نوع توانایی های لازم برای رشد تجارت خود را به آنها ارائه نمی دهد.

براون می گوید: “هرچه بزرگتر شویم ، فهمیدیم که این ابزار برای آنچه که نیاز داشتیم  کافی نبود.

” آنها سرانجام Vectorworks Architect را انتخاب كردند ، یك راه حل طراحی كه قابلیت های موثر مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) را به گردش كارهای داخلی می رساند.

گابریل بلکبرن ، طراح اصلی فنی در Eastlake ، توضیح می دهد: “من فکر می کنم عامل اصلی انتخاب Vectorworks برای کار طراحی داخلی ما تلاش برای تلفیق فناوری در روند کار ما بود.

” “با استفاده از Vectorworks ، ما کنترل بیشتری بر روی یکپارچه رفتن از 2D به 3D بدون راه حل یا مکث در روند کار داریم. داشتن گام های بعدی در تکامل شرکت خود داشتن یک برنامه پیچیده که بتوانیم در آن رشد کنیم ، نه اینکه از آن رشد کنیم ، بسیار حیاتی است. ”

آنها در حال حاضر تحت فشار هستند تا حداکثر آنچه را که نرم افزار می تواند انجام دهد – و بلکبرن می گوید آنها فقط در حال خراشیدن سطح آنچه با BIM در Vectorworks امکان پذیر است هستند.

او می گوید: “این فقط یک روش تمیزتر است که می توانید کل پروژه ها را پشت سر بگذارید.” وی افزود: “اتصال آن اشیا هوشمند از یک مکان به مکان دیگر منجر به خطاهای کمتری می شود. زیرا اگر اندازه درب را در اینجا تغییر دهیم ، در هر جایی از پرونده تغییر می کند.

قبل از Vectorworks ، ما فقط چنین چیزی را نداشتیم. باید یادآوری کنیم – خوب ، اگر من این جنبه را تغییر دهم ، مجبورم که به صورت دستی آن را در هرجای دیگر نیز تغییر دهم. ”

 

 

 

استودیو ایستلاک به عنوان بخشی از سفر خود با یادگیری این نرم افزار ، در جلسات دو هفته ای شرکت می کند تا درباره آنچه که همه در مورد Vectorworks آموخته اند بحث کند. بلکبرن می گوید که او این کار را مفید دانسته است ، زیرا “همه در به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود بسیار خوب هستند.” این نشان می دهد که همه در Eastlake در یک سفر ، تسلط دارند.

رشد با راهنمایی BIM

طراحان داخلی همیشه از BIM استقبال نمی کنند ، اما کار Eastlake برای تقویت مزایای همیشگی است – داستان آنها شما را دعوت می کند تا مناطقی را در نظر بگیرید که یک فرآیند BIM ، علی رغم ناآشنایی ، تجزیه و تحلیل و هماهنگی دقیق تری را برای گردش کار در فضای داخلی به ارمغان می آورد.

براون گفت: “مدیر BIM ما الگوهای بسیار خارق العاده ای را تنظیم کرده است که تمام لایه های ما از قبل تعیین شده است.” وی افزود: “همه تنظیمات برای هر كدام آماده است ، بنابراین وقتی پرونده هایی از مشاوران دیگر دریافت می كنیم ، بخشی از چالش این است كه مطمئن شویم كه همه آنها با استاندارد ما مطابقت دارد.

 

“بنابراین ، برای تنظیم امور کمی وقت و تلاش وجود دارد ، اما این اطمینان می دهد که هر پروژه یک صفحه تمیز است ، نه فقط یک چیزهای مختلف پرونده هایی که ما را گنگ می کند.

در نهایت ارزش آن را دارد ، زیرا در این صورت در داخل ، همه ما می توانیم به یک زبان صحبت کنیم. و اگر یک نفر در پرونده نباشد یا در تعطیلات باشد ، همه افراد نوع کار و نحوه کار پرونده را می دانند. این واقعاً کمک می کند تا همه ما در مسیر درست خود قرار بگیریم. ”

 

فراتر از بهبود روند کاری آنها در داخل ، براون امیدوار است که BIM برای آینده Eastlake به چه معناست. براون می گوید: “من فکر می کنم شما به نقطه خاصی رسیده اید که هر چیز دیگری غیر از BIM شما را در انواع پروژه ها و مشتریانی که با آنها کار می کنید محدود کند.” او در مورد رشد ایستلیک در پنج سال گذشته صحبت می کند ، رشد نه تنها در اندازه شرکت ، بلکه در میزان پروژه هایی که آنها مدیریت می کنند.

او می گوید مردم به ایستلیک عادت كرده بودند كه پروژه های كوچكی انجام دهند ، آنها را به جایگاه متصل كنند – و حتی اگر در این جایگاه عالی بودند ، آنها اینگونه نبودند كه بخواهند برای همیشه شناخته شوند.

 

 

او می گوید: “آنچه اتفاق افتاد این بود که ما به آرامی پروژه های بزرگتر و بزرگتری را در پیش گرفتیم.” “پیش از این ، ما می توانستیم ده نفر در یک پروژه کوچک 50،000 فوت مربعی داشته باشیم ، و این یک معامله بزرگ برای ما بود. اکنون ، این نوع پروژه روال متداول است و بزرگترین پروژه ما در حال حاضر 150،000 فوت مربع است – این نوع پروژه ها هستند که با مشکلات هماهنگی روبرو می شوید ، زیرا در آن واحد تعداد زیادی قطعه در هوا وجود دارد. شما به چیزی نیاز دارید که از یکپارچگی بیشتری برخوردار باشد ، بنابراین می توانید با ابزارهای هوشمندتر با تیم و مشاوران خود همکاری کنید. ”

 

BIM ، برای براون ، از آینده محافظت می کند. او می گوید: “اگر هدف شما دستیابی به پروژه های بزرگتر و بهتر است ، BIM تنها راهی است كه شما قادر به انجام آن خواهید بود.” “شما به چیزی متفاوت از آنچه عادت دارید نیاز دارید.”

در مورد چگونگی استفاده Eastlake Studio و سایر شرکت ها از Vectorworks برای تغییر شکل دادن جهان ، هر بار یک فضای داخلی بیشتر بیاموزید.

 

 

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید