دکوراسیون داخلی اتاق خواب عروس و داماد

دکوراسیون داخلی اتاق خواب عروس و داماد

امروزه چون دکوراسیون داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین طراحی دکوراسیون هر قسمت از فضا دارای اهمیت خاصی است. اتاق خواب با توجه به اینکه محل استراحت افراد است باید ابتدا بدانیم از هر گونه شلوغی و آشفتگی بصری باید دور باشند. برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب عروس و داماد بسته به سلیقه زوج هم میتوانید از رنگ های نود استفاده کنید و هم از رنگ های پر هیجان. اما چیزی که در اواخر رواج داشته است ترکیب رنگ های نود با رنگ های پر هیجان و شاخص است. اما یکی از جذابیت های اتاق عروس و داماد استفاده از تنالیته یک رنگ می باشد ( مثلا استفاده از رنگ طوسی از طیف روشن تا تیره) که جذابیت خاصی را در آن فضا به وجود می آورد. این طیف رنگی هماهنگ نوعی نظم را در فضا حاکم می کند که باعث لوکس تر شدن فضای ما نیز می شود. ( پیشنهاد ما شرکت در دوره طراحی داخلی می باشد )

در هر خانه ای اتاق خواب حکم مکانی برای آرامش و رهایی از استرس های روزانه را دارد و از همین رو نحوه چیدمان دکوراسیون داخلی اتاق خواب اهمیت ویژه ای پیدا می‌کند. اهمیت چیدمان دکوراسیون اتاق خواب وقتی بیشتر حس می‌ شود که برای افرادی باشد که اولین منزل مشترک خود را تجربه می‌کنند و دکوراسیون منزل مشترک زوج های جوان اهمیت بسیار زیادی دارد و باید نکات مختلفی را برای طراحی دکوراسیون و تزئینات اتاق خواب عروس و داماد در نظر گرفته باشید تا نتیجه کار سرشار از انرژی و حس مثبت باشد. دکوراسیون داخلی اتاق خواب عروس و داماد یکی از مهم ترین آیتم ها در دکوراسیون داخلی می باشد چرا که عروس و داماد درآغاز زندگی مشترک خود، قدم به عرصه جدیدی از زندگی گذاشته و از این رو باید دکوراسیون اتاق خواب آن ها به گونه طراحی شود پاسخگوی این تحولات و روحیات آن ها باشد.

با توجه به اینکه علم دکوراسیون داخلی روز به روز گسترده‌ تر می‌شود، حتی افراد معمولی هم سعی می‌کنند از قوانین و اصول دکوراسیون داخلی برای چیدمان منزل خود آگاه شوند و از آن ها استفاده کنند. خیلی از عروس و داماد ها هم برای چیدمان اولین منزل مشترک خودشان تصمیم می گیرند این اصول و قوانین را مطالعه کنند و برای چیدمان منزل خود آن ها را به کار گیرند. برای داشتن زیباترین دکوراسیون, تزیینات و چیدمان اتاق خواب عروس باید نکاتی را رعایت کرد که با مشاهده این مطلب از آن ها مطلع میشوید. در طراحی اتاق عروس, فاکتورهایی از قبیل سرویس چوب, پرده اتاق خواب, سرویس خواب عروس و تزیینات آن ها اهمیت ویژه ایی دارد. هر یک از این فاکتورها را می توان با ایده های خلاقانه و زیبا طراحی کرد. اغلب طراحی های صورت گرفته برای این منظور, از رنگ سفید استفاده می کنند. با این حال امروزه ترکیب این رنگ با رنگ های دیگر در طراحی رواج یافته است.

جذاب ترین چیدمان اتاق خواب عروس و داماد

رنگ اتاق خواب عروس

برای داشتن اتاقی مدرن و سرشار از آرامش باید رنگ آن را متناسب با روحیات عروس و داماد انتخاب شود, یکی از رنگ هایی که همه میپسندند و دکوراتورها پیشنهاد میکنند سفید است که میتواند با صورتی و بنفش به خوبی ست شود. یکی از مهمترین عوامل موثر در زیبایی هر چه بیشتر اتاق خواب عروس ایرانی رنگ دکوراسیون است که از نظر علمی رنگ ها تاثیر زیادی در روحیه و افکار انسان دارند و برای بهبود فضای منزل می توانید از آنها کمک بگیرید. وقتی که صحبت از رنگ اتاق خواب می‌شود منظور صرفاً رنگ دیوار و سقف و سرویس چوب نیست و همه قسمت هایی که در یک اتاق خواب وجود دارند مثل دیوار، سقف، پرده، سرویس خواب و تمام وسایل کوچک و بزرگ را شامل می‌شود.

البته قانون خاصی برای انتخاب رنگ دکوراسیون اتاق خواب عروس و داماد وجود ندارد و سلیقه شخصی عروس و داماد است که تعیین کننده خواهد بود، ولی در ادامه برای این که بتوانید برای انتخاب رنگ سریع تصمیم بگیرید و ایده‌ ای داشته باشید چند نمونه از رنگ های پرطرفدار و تاثیر آنها را روی دکوراسیون اتاق خواب عروس شرح می دهیم. یکی از رنگ های جذاب برای دکوراسیون اتاق خواب عروس ایرانی رنگ آبی آسمانی است که حس آرامش زیادی در فضا ایجاد می‌کند و اگر بخواهید در کنار این رنگ، رنگ مکمل انتخاب کنید، طوسی روشن، رنگ سفید و فیلی گزینه های مناسبی هستند. یکی از پر طرفدارترین رنگ ها رنگ سفید است که از گذشته تا به حال مورد انتخاب افراد با سلیقه های مختلف بوده است، زیرا فضا را بازتر نشان می دهد و با هر رنگ دیگری می‌تواند ترکیب شود و برای ترکیب رنگ مناسب با رنگ سفید می توانید از رنگ های قرمز و آبی و مشکی استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب عروس و داماد

پیشنهاد ما: دکوراسیون داخلی منزل کوچک

همان طور که می دانید رنگ قرمز هم باعث ایجاد هیجان در افراد می‌شود، بنابراین عروس و دامادهایی که روحیه شاد دارند و طالب انرژی هستند می توانند از رنگ قرمز در اتاق خواب خود استفاده کنند و برای رنگ ترکیبی می‌توانند رنگ مشکی و طلایی را انتخاب کنند. از دیگر رنگ های مورد پسند عروس خانم ها رنگ صورتی است که می تواند با سایر رنگ های سفیدپ، نارنجی، زرد و طلایی ترکیب شود که البته این رنگها رنگ های مکمل هستند و رنگ متضاد این رنگ یعنی قهوه ای هم ترکیب جذابی به وجود می آورد‌. ولی یکی از بهترین ترکیب رنگ ها برای دکوراسیون اتاق خواب عروس و زوج های جوان ترکیب رنگ صورتی با طیف ارغوانی است.

عروس خانم های جوان تر استفاده از رنگ های صورتی و نارنجی و زرد را برای اتاق خواب خود رنگ مناسبی می‌ دانند و همانطور که گفته شد انتخاب رنگ باید دقیقاً متناسب با سلیقه عروس و داماد باشد، زیرا آنها از این اتاق استفاده می کنند و باید مطابق با میل آنها باشد. همیشه این گونه نیست که قواعد و اصول جلوی دست و پا و خلاقیت افراد را بگیرد و آنها نتوانند فانتزی های خود را در منزل خود پیاده کنند، بلکه قواعد فقط برای ایده دادن و راهنمایی افراد ترتیب داده شده اند.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب عروس و داماد

انتخاب سرویس خواب عروس

انتخاب سرویس خواب چوبی یا فلزی بستگی به سلیقه افراد دارد اما عروس خانم ها معمولا سرویس خواب های چوبی انتخاب میکنند. مدل, رنگ ابعاد سرویس خواب باید متناسب با فضا و دکوراسیون اتاق خواب انتخاب شود که این موضوع در اتاق های کوچک و بزرگ متفاوت است.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب عروس و داماد

نورپردازی اتاق خواب عروس

نورپردازی در زیبایی و آرامش اتاق خواب تاثیر شگفت انگیزی دارد که نمیشود آن را نادیده گرفت, نورپردازی های مدرن جزو ارکان اصلی دکوراسیون اتاق خواب هستند که فضای اتاق را رویایی و فوق العاده زیبا میکنند. همانطور که اشاره شد اتاق خواب جایی برای آرامش و استراحت است و نحوه چیدن دکوراسیون آن تاثیر زیادی روی رفتار و حس شما خواهد داش. باید به همان میزانی که به نورپردازی اتاق نشیمن توجه می‌کنید به نورپردازی اتاق خواب عروس نیز توجه کنید تا حس آرامش بخشی در فضا برقرار باشد.

به طور مثال می توانید برای روشن تر شدن اتاق خواب عروس از چراغ های مناسبی در کنار تخت استفاده کنید. یا اگر اتاق خواب کوچک است نور های سقفی گزینه بسیار مناسبی برای نورپردازی اتاق خواهند بود. اگر علاقمند ایجاد یک تنالیته رنگی ملایم در اتاق خواب هستید چراغ های ال ای دی را پیشنهاد می کنیم. از نورهای رشته ای هم می توانید برای زیر کمد ها استفاده کنید تا فضای خانه جذاب تر شود و استفاده از نورهای ملایم در اتاق خواب می‌تواند حس جالبی در فضای اتاق ایجاد کنند و برای این کار می توانید از چراغ های ال ای دی استفاده کنید و برای هر قسمت از نور پردازی ها کلید جداگانه قرار دهید تا بتوانید به راحتی آنها را تنظیم کنید.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب عروس و داماد

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید